Bine ai venit, Vizitator. Trebuie sa te autentifici sau sa iti creezi un cont.
Octombrie 21, 2017, 05:09:43
Pagina principala Ajutor Cauta Calendar Autentificare Creeaza un cont
Noutati: www.contabile.ro Pentru a downloada e necesara inscrierea.

-Intra aici pentru o oferta tentanta privind servicii contabile externalizate.-

eMAG - Furnizorul solutiilor complete!

Firma contabilitate Bucuresti

Forum contabilitate Contabile.ro  |  DOCUMENTE, CONTRACTE, DECLARATII, PROGRAME, FISIERE  |  Declaratii  |  Subiect: Documente necesare in vederea inregistrarii in scopuri de TVA 0 Utilizatori si 1 Vizitator pe acest subiect. « precedent urmator »
Pagini: [1] Imprima
Autor Subiect: Documente necesare in vederea inregistrarii in scopuri de TVA  (Citit de 13543 ori)
cabo
Global Moderator
Hero Member
*****
Deconectat Deconectat

Mesaje: 186



Vezi Profilul
« : Octombrie 04, 2013, 09:28:20 »

DOCUMENTE NECESARE ÎN VEDEREA ÎNREGISTRĂRII FISCALE

 

Formularul 010 - Declaraţie de înregistrare fiscală / Declaraţie de menţiuni pentru persoane juridice, asociaţii familiale şi asociaţii fără personalitate juridică;

copie de pe autorizaţia de funcţionare eliberată de autoritatea competentă sau de pe actul legal de înfiinţare;
dovada deţinerii sediului ( act de proprietate, contract de închiriere );
alte acte doveditoare.
Formularul 020 - Declaraţie de înregistrare fiscală / Declaraţie de menţiuni pentru persoane fizice române cu domiciliul în România;

copie B.I.;
copie contract.
Formularul 030 - Declaraţie de înregistrare fiscală / Declaraţie de menţiuni pentru persoane fizice străine şi persoane fizice române fără domiciliul în România;

copie paşaport;
copie de pe orice alt document de identitate eliberat de organele abilitate conform legii;
documentele depuse într-o limbă străină, contribuabilii vor prezenta aceste documente însoţite de traduceri în limba română certificate de traducători autorizaţi.
Formularul 040 - Declaraţie de înregistrare fiscală / Declaraţie de menţiuni pentru instituţii publice;

copie de pe autorizaţia de funcţionare eliberată de autoritatea competentă sau de pe actul legal de înfiinţare, după caz;
dovada deţinerii sediului ( act de proprietate, contract de închiriere );
alte acte doveditoare.
Formularul 060 - Declaraţie de înregistrare fiscală / Declaraţie de menţiuni pentru sediile secundare;

încheiere / rezoluţie O.R.C. privind înfiinţarea punctului de lucru stabilit;
certificat de înregistrare al societăţii înfiinţatoare;
dovada deţinerii sediului secundar.
DOCUMENTE CARE SE ÎNTOCMESC PENTRU EFECTUAREA MODIFICĂRILOR INTERVENITE ULTERIOR ÎNREGISTRĂRII FISCALE

Declaraţia de înregistrare fiscală / Declaraţia de menţiuni pentru persoane juridice, asociaţii familiale şi asociaţii fără personalitate juridică ( Formular 010 )

Se depune:

pentru comercianţi - la efectuarea corecţiei la vectorul fiscal;
pentru necomercianţi - la: modificări de denumire;
modificări de sediu;
modificări nr. autorizaţie;
corecţii vector;
radiere.
Documentele care trebuie să însoţească Declaraţia de menţiuni:

certificat de înregistrare fiscală în original ( pentru anulare );
documente care atestă modificările intervenite.
Declaraţia de înregistrare fiscală / Declaraţia de menţiuni pentru persoane fizice române cu domiciliul în România ( Formular 020 )

Se depune:

pentru modificare denumire;
pentru modificare sediu;
pentru corecţie vector;
pentru radiere.
Documentele care trebuie să însoţească Declaraţia de menţiuni:

certificat de înregistrare fiscală în original ( pentru anulare );
documente care atestă modificările intervenite ( denumire, domiciliu );
documentele depuse într-o limbă străină, caz în care acestea trebuie să fie însoţite de traduceri în limba română, certificate de traducători autorizaţi;
Declaraţie de înregistrare fiscală / Declaraţie de menţiuni pentru instituţii publice ( Formular 040 )

Se depune pentru:

modificări de denumire;
modificări ale numărului de autorizaţie;
înregistrare ca plătitor de T.V.A.;
corecţie vector fiscal;
radiere.
Documente care trebuie să însoţească Declaraţia de menţiuni:

certificat de înregistrare fiscală în original ( pentru anulare );
documente care atestă modificările intervenite ( denumire, domiciliu ) sau încetarea activităţii.
 

Declaraţie de înregistrare fiscală / Declaraţie de menţiuni pentru sediile secundare ( Formular 060 )

Se depune pentru:
modificare de denumire;
modificare de sediu;
radiere.
Documente care trebuie să însoţească Declaraţia de menţiuni:

încheiere / rezoluţie de la Oficiul Registrului Comerţului privind modificările referitoare la punctul de lucru stabil;
certificat de înregistrare fiscală în original ( pentru anulare );
documente care atestă modificările intervenite ( denumire, domiciliu ).
DOCUMENTE CARE SE ÎNTOCMESC PENTRU EFECTUAREA ÎNREGISTRĂRII / SCOATERII ÎN /

DIN EVIDENŢA PLĂTITORILOR DE T.V.A.

 

În cazul comercianţilor

Cererea de eliberare a avizului pentru înregistrarea menţiunilor referitoare la luarea în / scoaterea din evidenţa ca plătitor de taxă pe valoare adăugată a comercianţilor;
Balanţa de verificare din luna în care s-a depăşit plafonul de scutire prevăzut de lege - în cazul înregistrării ca plătitor de T.V.A. prin depăşirea plafonului de scutire sau balanţele de verificare la 31 decembrie din fiecare an şi ultima balanţă de verificare din an şi motivaţia economică - în cazul înregistrării ca plătitor de T.V.A. prin opţiune.
În cazul necomercianţilor

Declaraţie de înregistrare fiscală / Declaraţie de menţiuni pentru persoane fizice române cu domiciliul în România ( Formularul 020 ), se depune însoţită de următoarele documente:

copie de pe actul de identitate;
copie de pe documentul eliberat de autoritatea competentă, care atestă dreptul de exercitare a activităţii;
registrul de încasări şi plăţi;
motivaţia economică ( în cazul înregistrării ca plătitor de T.V.A. prin opţiune );
Declaraţia de înregistrare fiscală / Declaraţie de menţiuni pentru instituţii publice ( Formular 040 ), se depune însoţită de următoarele documente:

certificat de înregistrare fiscală în original ( pentru anulare );
Balanţa de verificare din luna în care s-a depăşit plafonul de scutire prevăzut de lege - în cazul înregistrării ca plătitor de T.V.A. prin depăşirea plafonului de scutire sau balanţele de verificare la 31 decembrie din fiecare an şi ultima balanţă de verificare din an şi motivaţia economică - în cazul înregistrării ca plătitor de TVA prin opţiune.

http://static.anaf.ro/static/10/Mures/ActeNecesare.htm
Memorat
Pagini: [1] Imprima 
Forum contabilitate Contabile.ro  |  DOCUMENTE, CONTRACTE, DECLARATII, PROGRAME, FISIERE  |  Declaratii  |  Subiect: Documente necesare in vederea inregistrarii in scopuri de TVA « precedent urmator »
Mergi la:  


 
program de facturare


Autentifica-te cu numele de utilizator, parola si precizeaza durata sesiunii.

Contabilitate Bucuresti
Creat cu MySQL Creat cu PHP Powered by SMF 1.1 RC3 | SMF © 2001-2006, Lewis Media Validat cu XHTML 1.0!